#1 2009-03-21 16:04:10

Lis O 9 Ogonach

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-21
Posty: 4
Punktów :   

[RESTART] Hp, obrażenia itd.

Jak zapewnie zauważyliście, obrażenia sa u nas umowną sprawą. Proponuje więc wprowadzić ilość życia (HP) na którą beda działały pewne modyfikatory typu:
-Ranga
-Klan
-Jakieś wypite mokstury
-inne

Ponadto każde jutsu i broń powinny zadawać określoną ilość obrażeń, tak aby to wszystko było realne!!!!
Oczywiście, przydałoby się takie pojecie jak "trafienie krytyczne" , które podwaja / potraja obrażenia, a szansa na takie trafienie byłaby zależna od różniocy zręczności twojej i przxecinika * 3% (np.)

Jask zauwazyłem statystyki są już zmodyfikowane tak:
Szybkość -
- Zręczność
- Witalność
- Siła
- Inteligencja
- Celność

czyli ja to widzę tak:
Szybkość - jak jest napisane
- Zręczność - decyduje o uniku i trafieniu krytycznym
- Witalność- ja bym powiedział raczej wytrzymałość, mogłaby decydować o dodatkowej ilości HP (życia)
- Siła - dodatkowe obrażenia ataków tyaijutsu, mieczem, i jutsu z bliskiej odległości ora DOTON
- Inteligencja - jak napisane- wpoływ na genjutsu
- Celność- dodatkowe obrażenia do ataków kunaiami, shurikenami itp. oraz jutsu średniego i dalekiego zasięgu. Różnica między celnością gracza a zręcznością przeciwnika, decydowałaby o o trafieniu.

Cel: UREALNIENIE GRY

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lubiemajonez.pun.pl www.ivssp.pun.pl www.szkolarpgmakeraxp.pun.pl www.madrower.pun.pl www.nspjmyslowice.pun.pl