Forum Beta
Administrator
Jak zapewnie zauważyliście, obrażenia sa u nas umowną sprawą. Proponuje więc wprowadzić ilość życia (HP) na którą beda działały pewne modyfikatory typu:
-Ranga
-Klan
-Jakieś wypite mokstury
-inne
Ponadto każde jutsu i broń powinny zadawać określoną ilość obrażeń, tak aby to wszystko było realne!!!!
Oczywiście, przydałoby się takie pojecie jak "trafienie krytyczne" , które podwaja / potraja obrażenia, a szansa na takie trafienie byłaby zależna od różniocy zręczności twojej i przxecinika * 3% (np.)
Jask zauwazyłem statystyki są już zmodyfikowane tak:
Szybkość -
- Zręczność
- Witalność
- Siła
- Inteligencja
- Celność
czyli ja to widzę tak:
Szybkość - jak jest napisane
- Zręczność - decyduje o uniku i trafieniu krytycznym
- Witalność- ja bym powiedział raczej wytrzymałość, mogłaby decydować o dodatkowej ilości HP (życia)
- Siła - dodatkowe obrażenia ataków tyaijutsu, mieczem, i jutsu z bliskiej odległości ora DOTON
- Inteligencja - jak napisane- wpoływ na genjutsu
- Celność- dodatkowe obrażenia do ataków kunaiami, shurikenami itp. oraz jutsu średniego i dalekiego zasięgu. Różnica między celnością gracza a zręcznością przeciwnika, decydowałaby o o trafieniu.
Cel: UREALNIENIE GRY
Offline